Garantii / Politica de retur

Garantia si returul produselor

Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, chitanta si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare.

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte si conform legislatiei in vigoare.

Astfel fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie. Lipsa certificatului de garantie trebuie semnalata pe mail catre firma noastra, in maxim 3 zile de la primirea marfii. Sesizarile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Garantia:

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992 si H.G. 394/1995.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie.

Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor) precum si indepartarea sticker-elor de identificare atrage anularea garantiei acestor produse.

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie.

Inainte de a trimite produsul la garantie va rugam sa ne contactati telefonic sau pe mail.

Costuri transport pentru garantie:

Produsele care necesita reparatii in perioada de garantie trebuie trimise la noi prin Posta Romana la adresa de pe certificatul de garantie (coletele trimise la alta adresa nu vor fi ridicate).

Daca defectiunea este acoperita de garantie taxele postale vor fi suportate in totalitate de firma noastra.

Produsele pot fi trimise la garantie si prin curierat rapid, insa taxele vor fi suportate de catre client.

Produsele trimise la garantie trebuie sa fie bine ambalate, sa aiba toate accesoriile originale si certificatul de garantie in original.

RETURNAREA PRODUSELOR:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
 Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 10 (zece) zile de la data informarii SC MALL DELIVERY LINE SRL. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Exercitarea dreptului de retragere:
Pentru a informa MALL DELIVERY LINE S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul trebuie sa trimita un e-mail la [email protected]

 

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate din acest magazin online si cele pe care le detineti sau urmeaza sa le achizitionati din alte surse nu fac obiectul responsabilitatii firmei noastre.

Va multumim,

echipa cMall.ro